Winkeltas
Uw winkeltas is leeg
Retourneren & ruilen
1.1 Mag ik het product retourneren?
Ja dat mag:na aanmelding, <14 dagen na ontvangst, in stevige kartonnen omdoos. Producten-verzegeld i.v.m. gezondheid of hygiëne-de verzegeling verbroken na levering-zijn niet geschikt voor terugzending.
1.2 Hoe kan ik mijn retour vooraf aanmelden?
Geef in alle gevallen de volgende informatie:
1.3 Hoe verpak ik de producten bij retourneren & ruilen?
Voorkom schade aan en waardevermindering* van te retourneren producten door ze goed en veilig te verpakken in een om-doos van dubbel golf-karton.
* In het geval van schade en waardevermindering aan geretourneerde producten zijn wij gerechtigd om derving-kosten te rekenen.
Tip:
1.4 Uitsluiting herroepingsrecht
Producten die wegens gezondheid of hygiëne verzegeld zijn (bijvoorbeeld mondkapjes)-en waarvan de verzegeling na levering is verbroken-zijn niet geschikt voor terugzending.
1.5 Wat is het retouradres?
1) Verzendingen met Post.nl:
Italian Design B.V.
Postbus 53177
2505 AD Den Haag
Nederland
2) Verzendingen anders dan met Post.nl:
Italian Design B.V.
Laan van Poot 402
2566 DL DEN HAAG
Nederland
*N.B.: Geef ons s.v.p. de datum van aanmelding bij de koerier o.v.v. de track & trace code? Dan zorgen wij ervoor zorgen dat er bij ons iemand aanwezig is om het van de koerier aan te nemen. Dit om te voorkomen dat de koerier uw retourzending bij ons op de stoep achterlaat.
1.6 Kan ik "retourneren met handtekening voor ontvangst" naar een Postbus?
Ja dit kan als je verzendt met Post.nl. In het gebouw waarin onze postbus zich bevindt, wordt van ma/t/m vrij van 8:00 -18:00 uur bemenst.
1) Een retour wordt daar aangenomen van de koerier
2) wij ontvangen een e-mail dat er een pakketje ligt
3) Bij aankomst tekenen wij voor ontvangst
4) De afzender ontvangt hiervan een bericht
1.7. Wanneer krijg ik mijn geld terug nadat ik iets geretourneerd heb?
Nadat wij de retourzending hebben goedgekeurd, wordt het terug te betalen bedrag direct of op het eerst mogelijke tijdstip terugbetaald en altijd binnen veertien dagen na ontvangst van de retourzending. Italian Design vergoedt de verzendkosten voor retour, met gebruikmaking van dezelfde betaalmethode die je bij de aankoop hebt geselecteerd.
1.8. Moet ik retourkosten betalen bij retourneren?
1.9.1. Ik heb de verkeerde kleur/maat besteld, mag ik omruilen voor een ander kleur/maat?
Ja dat mag: na aanmelding, <14 dagen na ontvangst, in stevige kartonnen omdoos. Producten-verzegeld i.v.m. gezondheid of hygiëne-de verzegeling verbroken na levering-zijn niet geschikt voor terugzending.
1.9.2 Moet ik bij omruilen betalen voor de retourkosten?
Heb je nog vragen? Contacteer dan onze Klantenservice, wij helpen graag
Telefoon
Bellen binnen Nederland: 070 323 96 95
Bellen vanuit het buitenland: +31703239695
* Werkdagen tussen Ma t/m Do 10-17 u. Vr 10-12:30 u
Whatsapp: o.a. lingerie advies (klik op het logo) * Werkdagen tussen 10-20 u. (alleen tekst s.v.p.)