Prof. advies; snel reactie op vragen 
Speedy zoekveld m. uniek programma
Goede Product-info en maattabellen
Snelle levering, zo mogelijk met één koerier

Annuleren, Ruilen & Retourneren

Mag ik mijn bestelling annuleren?   
Ja. Je hebt een bedenktijd van 14 dagen, gerekend vanaf de aankoopdatum. 
*De reden opgeven is niet verplicht, maar wij stellen je feedback zeer op prijs om onze dienstverlening te verbeteren.


Mag ik mijn aankoop omruilen?

Ja, omruilen mag, binnen 14 dagen gerekend vanaf de ontvangstdatum.


Kan ik mijn aankoop retourneren en hoe doe ik dat op de juiste manier?  
 

  1. Wij accepteren uitsluitend vóóraf aangemelde retourzendingen, wacht alsjeblieft op onze bevestiging
  2. Hierna verstuur je de retourzending binnen 14 dagen vanaf de ontvangstdatum 
  3. Voeg bij: de pakbon, productlabels, tasjes, dozen, accessoires, brochures
  4. Schrijf ons adres erop, jouw N.A.W. gegevens, en geef ons de tracking code per e-mail
  5. Verzend het bij voorkeur in een stevige dubbelgolf kartonnen om-doos
  6. Dit is de beste manier om beschadiging en/of verlies van je retourzending te voorkomen,
  7. Wij kunnen jouw retour pas bevestigen en terugbetalen, nádat wij deze zelf hebben ontvangen ;)

*De reden van retourneren is niet verplicht, maar wij stellen je feedback op prijs om onze dienstverlening te verbeteren.


N.B. Uitsluitingen voor omruilen/terugzenden:

* Producten die zijn verzegeld om redenen van gezondheid of hygiëne, waarvan de verzegeling is verbroken na levering, zijn niet geschikt voor terugzenden.
* Hygiëne-strips, productetiketten, labels, zakjes en dozen dien je pas te verwijderen je beslissing om het product te houden. 
*Voorkom waardevermindering/derving en zorg dat de producten netjes, schoon en onbeschadigd blijven.
* Bij waardevermindering/derving zijn wij gerechtigd derving-kosten* in rekening brengen.  


Waarom moet ik een ruiling of retour tevoren aanmelden?
Zonder jouw aanmelding kunnen wij niet weten dat jouw retour naar ons onderweg is; en dan kan het gebeuren dat er bij ons niemand aanwezig is om het aan aan te nemen van de koerier. I
n zo'n geval kan jouw pakketje zoekraken.

 

Op welke manieren kan ik mijn terugzending vooraf aanmelden? 

1. Heb je een account? Log in, maak 'n ticket aan, en meld jouw terugzending aan 
2. Per Contactformulier
3. Per E-mail: [email protected]  
4. Per Whatsapp: Klik op groene button hier direct rechts:  


Ik heb een vraag over mijn terugzending en wil eerst even bellen:

1. Met iPhone: klik hier en bel Klantenservice Ma t/m Vr 10-17 u. 

2. Met telefoon: +31(0)703239695 Ma t/m Vr 10-17 u.


Geef hierbij altijd de volgende informatie:

  • je naam, adres, postcode en woonplaats en telefoonnummer
  • bestelnummer, orderdatum, productgegevens, productnummer(s), ordernummer


Hoe (her)verpak ik mijn ruiling/terugzending correct

Voorkom vuil worden, schade en waardevermindering*, door de producten schoon, goed en veilig te verpakken in een stevige om-doos. Hergebruik onze stevige om-verpakking tenzij deze beschadigd is aangekomen.
* N.B. Bij derving zijn wij gerechtigd om dervingkosten* in rekening brengen. 


Wat is het adres voor terugzenden?


Adres voor zending met Post.nl
 
Italian Design B.V.
Postbus 53177 
2505 AD  DEN HAAG
N.B.: Wij halen donderdags op bij Post.nl

Geef ons s.v.p. de track & trace code
  
* Ook mogelijk met handtekening voor ontvangst, iemand tekent en neemt het aan van de koerier. 


Adres voor zending met DPD of DHL:
 
Italian Design B.V. 
Laan van Poot 402 
2566 DL  DEN HAAG 

Geef ons s.v.p. de track & trace code
 
* Ook mogelijk met handtekening voor ontvangst, iemand tekent en neemt het aan van de koerier. 

Moet ik betalen voor terugzenden? 
Ja. De kosten van de terugzending zijn voor rekening van de klant, wij versturen nl. al gratis binnen Nederland.
(Retourkosten binnen Nederland zullen ongeveer zijn: via Post.nl ca.7.95, en via DPD ca. 6.00)   


Kan ik een retourlabel aanvragen bij Italian Design?
Nee, het spijt ons, wij hebben geen retourlabel, de kosten voor de terugzending zijn voor rekening van de klant. 


Wanneer krijg ik als klant mijn geld terug nadat ik mijn aankoop heb teruggestuurd?

Na ontvangst, controle en goedkeuring van de terugzending, betalen wij het bedrag onmiddellijk terug, of bij de eerste gelegenheid ingeval van weekend of feestdag(en), doch altijd binnen veertien dagen na ontvangst van de retour.
Wij betalen terug via dezelfde betaalmethode die je hebt gekozen bij de bestelling/aankoop.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pinterest Multi safe pay
Prof. advies; snel reactie op vragen 
Speedy zoekveld m. uniek programma
Goede Product-info en maattabellen
Snelle levering, zo mogelijk met één koerier