Winkeltas
Uw winkeltas is leeg
Ruilen mag uiteraard. Terugzenden mag uitsluitend op aanvraag en na ons akkoord. Lees meer Hier
Mag ik mijn bestelling annuleren?
Ja. Je hebt een bedenktijd van 14 dagen vanaf de ontvangstdatum.
*De reden is niet verplicht, maar wij stellen je feedback zeer op prijs om onze dienstverlening te verbeteren.
Mag ik mijn aankoop omruilen?
Ja. omruilen mag, uiteraard.
Mag ik mijn aankoop terugzenden en hoe doe ik dat?
Terugzenden mag pas NA aanmelding, NA ons akkoord, lees s.v.p. onderstaande voorwaarden:
*De reden is niet verplicht, maar wij stellen je feedback op prijs om onze dienstverlening te verbeteren.
N.B. Uitsluitingen voor terugzenden:
* Producten die verzegeld zijn wegens gezondheid of hygiëne-redenen, waarvan de verzegeling verbroken is na levering is, zijn niet geschikt voor terugzenden.
* Hygiënestrips, productetiketten, labels, zakjes en dozen dien je pas te verwijderen ná je beslissing om het product te houden.
*Voorkom waardevermindering/derving en zorg dat de producten netjes schoon en onbeschadigd blijven.
* Bij waardevermindering/derving zijn wij gerechtigd derving-kosten* in rekening brengen.
Tracking-code
Geef ons s.v.p. de Tracking-code van de terugzending, dit is heel belangrijk, dan kunnen wij jouw terugzending volgen en zijn wij aanwezig om het aan te nemen van de koerier.
Waarom moet ik mijn ruiling/terugzending aanmelden en de Tracking code doorgeven?
Zonder jouw aanmelding weten wij niet dat jouw terugzending onderweg is naar ons en bestaat de kans dat er bij ons niemand aanwezig is om het van de koerie raan aan te nemen. In zo'n geval kan jouw pakketje zoekraken.
Op welke manieren kan ik mijn terugzending vooraf aanmelden?
Geef hierbij altijd de volgende informatie:
Hoe (her)verpak ik mijn aankoop bij ruilen/terugzenden?
Voorkom vuil worden en schade en waardevermindering* door de producten schoon, goed en veilig te verpakken in een stevige om-doos. Hergebruik onze stevige omverpakking tenzij beschadigd aangekomen.
* N.B. Bij derving zijn wij gerechtigd om dervingkosten* in rekening brengen.
Wat is het adres voor terugzenden?
|
|
Moet ik betalen voor terugzenden?
Ja. De kosten van de terugzending zijn voor rekening van de klant.
Kan ik een retourlabel aanvragen bij Italian Design?
Nee, het spijt ons, wij hebben geen retourlabel, de kosten van verzending zijn voor rekening van de klant.
Wanneer krijg ik mijn geld terug nadat ik mijn aankoop heb teruggestuurd?
Na ontvangst, controle en goedkeuring van de retourzending, betalen wij het bedrag onmiddellijk c.q. zo spoedig mogelijk terug. Doch altijd uiterlijk binnen veertien dagen na ontvangst van je terugzending.
Wij betalen terug via dezelfde betaalmethode die je hebt gekozen bij de bestelling/aankoop.