Winkeltas
Uw winkeltas is leeg
Mag ik mijn bestelling annuleren?
Ja. Je hebt een bedenktijd van 14 dagen, gerekend vanaf de ontvangstdatum.
*De reden is niet verplicht, maar wij stellen je feedback zeer op prijs om onze dienstverlening te verbeteren.
Mag ik mijn aankoop omruilen?
Ja, omruilen voor een ander product mag, binnen 14 dagen gerekend vanaf de ontvangstdatum.
Mag ik mijn aankoop terugzenden, en hoe doe ik dat correct en duidelijk?
*De reden is niet verplicht, maar wij stellen je feedback op prijs om onze dienstverlening te verbeteren.
N.B. Uitsluitingen voor omruilen/terugzenden:
* Producten die zijn verzegeld om redenen van gezondheid of hygiëne, waarvan de verzegeling is verbroken na levering, zijn niet geschikt voor terugzenden.
* Hygiënestrips, productetiketten, labels, zakjes en dozen dien je pas te verwijderen ná je beslissing om het product te houden.
*Voorkom waardevermindering/derving en zorg dat de producten netjes, schoon en onbeschadigd blijven.
* Bij waardevermindering/derving zijn wij gerechtigd derving-kosten* in rekening brengen.
Waarom moet ik mijn ruiling/terugzending tevoren aanmelden?
Zonder jouw aanmelding kunnen wij niet weten dat jouw retour naar ons onderweg is; dan kan het gebeuren dat er bij ons niemand aanwezig is om het aan aan te nemen van de koerier. In zo'n geval kan jouw pakketje zoekraken.
Op welke manieren kan ik mijn terugzending vooraf aanmelden?
1. Heb je een account? Log in, maak 'n ticket aan, en meld jouw terugzending aan
2. Per Contactformulier
3. Per E-mail: [email protected]
4. Per Whatsapp: Klik op groene button hier direct rechts:
Ik heb een vraag over mijn terugzending en wil eerst even bellen:
1. Met iPhone: klik hier en bel Klantenservice Ma t/m Vr 10-17 u.
2. Met telefoon: +31(0)703239695 Ma t/m Vr 10-17 u.
Geef hierbij altijd de volgende informatie:
Hoe (her)verpak ik mijn ruiling/terugzending correct?
Voorkom vuil worden, schade en waardevermindering*, door de producten schoon, goed en veilig te verpakken in een stevige om-doos. Hergebruik onze stevige omverpakking tenzij deze beschadigd is aangekomen.
* N.B. Bij derving zijn wij gerechtigd om dervingkosten* in rekening brengen.
Wat is het adres voor terugzenden?
|
|
Moet ik betalen voor terugzenden?
Ja. De kosten van de terugzending zijn voor rekening van de klant, wij versturen nl. al gratis binnen Nederland
Kan ik een retourlabel aanvragen bij Italian Design?
Nee, het spijt ons, wij hebben geen retourlabel, de kosten van verzending zijn voor rekening van de klant.
Wanneer krijg ik mijn geld terug nadat ik mijn aankoop heb teruggestuurd?
Na ontvangst, controle en goedkeuring van de terugzending, betalen wij het bedrag onmiddellijk terug, of bij de eerste gelegenheid ingeval van weekend of feestdag(en), doch altijd binnen veertien dagen na ontvangst van de retour.
Wij betalen terug via dezelfde betaalmethode die je hebt gekozen bij de bestelling/aankoop.